Veel gestelde vragen

Mijn maat is er niet meer. Komt dit nog terug op voorraad?

Hoe spijtig om te horen dat jouw favoriete kledingstuk niet meer op voorraad is. Je kan je altijd inschrijven via het envelopje ‘HOU MIJ OP DE HOOGTE’ naast het gewenste kledingstuk.

Dan doen wij ons uiterste best om nog aan jouw favoriete kledingstuk aan te geraken.

Je kan ook altijd onze mediakanalen in het oog houden voor items die terug in voorraad gekomen zijn.

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen. Wat kan ik hieraan doen?

Kijk eerst even of het bedrag effectief van jouw rekening is gegaan. Indien ja geef je ons een seintje en sturen wij graag een orderbevestiging naar jou toe.

Oh ja, check zeker eerst even of onze orderbevestiging niet in jouw spam terecht gekomen is, dat kan wel al eens gebeuren…

Hoeveel kost mijn verzending?

Shop voor meer dan 100 euro en wij zenden graag jouw kledingstukken gratis en voor niks naar jou toe!

Voor aankopen onder de 100 euro hanteren wij de volgende prijzen:

Voor verzendkosten naar andere landen mag je ons altijd contacteren via info@personnage.be

Je kan ook altijd gratis jouw pakje komen ophalen op afspraak in de Kievitlaan 7, 2960 Sint-Job-in-‘t-Goor nabij Antwerpen.

Ik ben niet tevreden van mijn kledingstuk. Hoe kan ik dit terug tot bij jullie krijgen?

Wij hopen natuurlijk dat u elk kledingstuk van Personnage met liefde gaat dragen. Maar het is ook ok om van idee te veranderen. Vul dan de retournota in die u op onze webshop naast elk kledingstuk terug vindt en stuur deze binnen de 14 kalenderdagen naar ons op, samen met het kledingstuk in de originele verpakking en een kopie van het etiket. Meer info over retourneren vind je in onze Algemene voorwaarden.

PS: Niet stiekem het kledingstuk dragen en dan terug sturen, dan kunnen wij dit helaas niet meer retourneren

Wanneer kan ik mijn kledingstukken verwachten? (en aantrekken!)

Binnen de BENELUX komt normaal gezien jouw pakje binnen de 1 of 2 werkdagen aan.

Leveringen naar Frankrijk en Duitsland duren gemiddeld 1 tot 4 werkdagen.

Hou er rekening mee dat de levertijd kan uitlopen door feestdagen en COVID 19.

Indien u enige vraag heeft omtrent uw pakje aarzel niet om ons te contacteren via een mail naar info@personnage.be, wij zoeken het graag voor jou uit!